______________________________________________________________________________________________________________________

Jeg tar desverre ikke imot noen bestillinger.


Står uten symaskin for tiden.
Anonserer det her når jeg har skaffet en ny.

______________________________________________________________________________________________________________________



torsdag 8. april 2010

Tekstil innkjøp

Da var stoffene jeg trenger for å sy meg et tunika sett kjøpt! Gud som jeg gleder meg! Det skal bli så gøy og endelig få sydd meg noe som blir brukbart med tanke på hva det er laget av. Jeg har bestillt
* Sort fleece
* Rosa fleece
* Rosa ribb
* 1000m Hvit/svart tråd
* Sy merker
Etter hvert skal jeg finne en nettside der man kan lage sine egne sy merker. Å da skal det stå "Made by Desiree". Det skal bli gøy! Hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar