______________________________________________________________________________________________________________________

Jeg tar desverre ikke imot noen bestillinger.


Står uten symaskin for tiden.
Anonserer det her når jeg har skaffet en ny.

______________________________________________________________________________________________________________________



onsdag 7. april 2010

Da jeg var liten


Jeg begynnte å vise kreativitet i tildig alder. Dette så jeg da jeg var innom frelsesarmén i min hjemby i vinter. Det er bare en liten del av en stor firkant som har hengt på veggen i 17 år! Jeg laget denne røde saken da jeg var omentrent 7 år. Jeg gikk i noe som het junior kubben. De hadde møte en gang i uken der man laget saker og ting, sang å lærte. Noen ganger dro vi også på leir. Jeg syntes det var kjempe gøy! Synd det ikke er sånnt nå lengre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar