______________________________________________________________________________________________________________________

Jeg tar desverre ikke imot noen bestillinger.


Står uten symaskin for tiden.
Anonserer det her når jeg har skaffet en ny.

______________________________________________________________________________________________________________________



søndag 18. april 2010

Enda en stelleveske!

Nå har jeg sydd en stelle veske til min søster. Jeg har vattert stoffet så den ble veldi tykk. Dødts vanskelig å sy! Og jeg har brukt skikkelige trykk knapper som presses igjennom stoffet i stede for å sy dem på. Neste gang tar jeg meg betalt, det er altså helt sikkert! Hehe.

Med matchende stelle matte

7 kommentarer:

  1. Må sei eg e mektig imponert over deg, ser absolutt ikkje lett ut å sy ei sånn, og du har jo nettopp begynt å sy?! Kjempefin var den!! :)

    SvarSlett
  2. Ja, jeg har til sammens bare sydd 8 ting ;p Tusen takk :D

    SvarSlett
  3. kjempefin stelleveske:)
    Kjempeimponerende da, siden du ikke har sydd så mye enda!!
    Du har det i deg:)

    SvarSlett