______________________________________________________________________________________________________________________

Jeg tar desverre ikke imot noen bestillinger.


Står uten symaskin for tiden.
Anonserer det her når jeg har skaffet en ny.

______________________________________________________________________________________________________________________



torsdag 29. april 2010

Kveldens kreationer

I kveld måtte jeg bare sy litt! Jeg følte at det verket i kreativiteten min. Ide'ene strømmer på og det er forferdelig og ikke få gjort noe med dem. Jeg har desverre ikke hatt til til å sy så mye i det siste. Men jeg venter på flere pakker fra stoffogstil.no med stoff jeg skal sy ting på bestilling fra søte snille folk som har bestillt! Så i mellomtiden syr jeg no småtterier av et stoff jeg fikk fra ei veninnde, da hun ikke så noe bruk i det selv. Tusen takk til Line Hege!


5 kommentarer:

  1. Bruker du papp eller noko for å stive opp tekorgene?

    SvarSlett
  2. Så fine kurver,sikkert kjekke til små oppbevaring :-)

    SvarSlett
  3. Så bra at du fikk brukt stoffet :)
    De ble skikkelig flott :)

    Klem.

    SvarSlett
  4. Nei, jeg bruker ikke noe papp inni, brukte bare to veldi tykke stoff. Men har vurdert å bruke papp.

    SvarSlett
  5. Ok, nei dei såg no veldig greie ut syns eg! Mine er ikkje så stive, trenger liksom ikkje være sååå solide for å ha teposer i, syns din var kjempefin eg, trenger ikkje styre med noko papp syns eg! :)

    SvarSlett