______________________________________________________________________________________________________________________

Jeg tar desverre ikke imot noen bestillinger.


Står uten symaskin for tiden.
Anonserer det her når jeg har skaffet en ny.

______________________________________________________________________________________________________________________



lørdag 24. april 2010

Amme genser

I dag har jeg sydd færdig amme genseren jeg begynnte på i går. Jeg er kjempe fornøyd! Den sitter kjempe godt på og er veldig behagelig å varm siden den er sydd i fleece. Hetten har jeg hentet fra en anne genser. Vintage. ;)
Jeg tar imot bestillinger. 350 + frakt.

4 kommentarer:

  1. Kjempe nydelig :)
    Praktisk...kanskje en bestilling kommer herfra etterhvert :)

    SvarSlett
  2. Denne genseren var jo kjempe flott...:oD

    SvarSlett