______________________________________________________________________________________________________________________

Jeg tar desverre ikke imot noen bestillinger.


Står uten symaskin for tiden.
Anonserer det her når jeg har skaffet en ny.

______________________________________________________________________________________________________________________



onsdag 7. april 2010

Daffe dress

Denne daffe dressen er sydd for Sonja sin sønn. Hun ønsket seg sånn til han så jeg heiv meg over maskinen. Nok en gang er den bare sydd i et dynetrekk som gjør at stoffet revner raskt. Så dette er en prøve verson som jeg skal sende til henne, så kan hun gi meg tilbakemeldig på hva som er galt og ikke så jeg kan gjøre en bedre jobb neste gang. Om denne modellen viser seg å være en suksé så begynner jeg kanskje å sy på bestilling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar