______________________________________________________________________________________________________________________

Jeg tar desverre ikke imot noen bestillinger.


Står uten symaskin for tiden.
Anonserer det her når jeg har skaffet en ny.

______________________________________________________________________________________________________________________



onsdag 21. april 2010

Små pjusk

For tiden har jeg ikke noen store sy prosjekter på gang. I dag fikk jeg min første bestilling på en tunika! Så snart blir det arbeid på meg, må bare vente på at stoff pakken skal komme. Gleder meg til å sy den!
Det jeg har surret med i dag er å prøve meg på å sy med strikk tråd som under tråd. Det blir sånn rynkete effekt. Jeg sydde en slik kant i en tunika jeg hadde fra før. Så nå sitter den tett inn til lårene i steden for å henge rett ned. Kjempe stilig! Og så har jeg hentet fram masse stoff rester og begynnt å sy en sutte klut. tror den blir stilig jeg.

Her er resultatet av strikk syingen:

3 kommentarer: