______________________________________________________________________________________________________________________

Jeg tar desverre ikke imot noen bestillinger.


Står uten symaskin for tiden.
Anonserer det her når jeg har skaffet en ny.

______________________________________________________________________________________________________________________



fredag 16. april 2010

Stelle veske!

Endelig er stellevesken færdig. Jeg er ganske fornøyd med den selv. Eneste er at det var ikke de knappene jeg hadde sett for meg, derfor ble det litt hobby løsninger. Neste gang skal jeg sy en med vatt i mellom så den blir litt mere stødig. Noen små feil her og der er det vel også, ikke som jeg kan se da men. Men det er vell det som er sjarmen med hjemme laget. Hehe.

Vesken er sydd med voksduk som fòr. Trykk knapper for å feste den på vogn, To lommer forran og en liten elefant som pynt. Den ser litt malplassert ut, men det ser bedre ut i virkeligheten.

Denne stellevesken går for øvrig til Marielle og Erland og deres lille spire. Velkommen til verden!

4 kommentarer: