______________________________________________________________________________________________________________________

Jeg tar desverre ikke imot noen bestillinger.


Står uten symaskin for tiden.
Anonserer det her når jeg har skaffet en ny.

______________________________________________________________________________________________________________________



tirsdag 4. mai 2010

Gave

I kveld har jeg sydd baby lue og votter for å få tiden til å gå. (Venter på pakker fra stoff og stil) hehe.
Det var overaskende lett, og kjempe gøy å sy!
Dette settet blir til min kommende niese.

Str 62/68
Mønster: Eget


Å så har jeg sydd litt småtterier til eget bruk. Jeg syns de smikkene man kjøper på butikken er så stygge. Derfor sydde jeg en selv til lille gutt, han har begynnt å sikle så mye nå i det siste at han må gå med smekke hele tiden. Litt dumt da at han ser ut som han venter på mat hele tiden. Hehe. Men det gjør han ikke med denne!
 


Og så laget jeg et par votter til han også da jeg ikke liker noen andre av de vi har til han. Og nå i det siste har han blitt mere ivrig til å ta hendene ut av posen. Sååå, derfor votter!

3 kommentarer:

  1. Kjempefine var de! Sånne hjemmlagde gaver er jo så moro og gi bort og å få da. Skulle ønske jeg var flink til å sy.

    SvarSlett
  2. Kjempe søøøøte votter, lue og smekke... :oD

    SvarSlett