______________________________________________________________________________________________________________________

Jeg tar desverre ikke imot noen bestillinger.


Står uten symaskin for tiden.
Anonserer det her når jeg har skaffet en ny.

______________________________________________________________________________________________________________________



lørdag 8. mai 2010

Enda en heldress

I går kveld ble jeg færdig med denne som jeg har sydd på bestilling. Den er sydd i fleece i str 2 år. Håper dens nye eier blir fornøyd! :)

3 kommentarer:

  1. Nydelig heldress:)
    Elsker fargene på denne:)

    SvarSlett
  2. Så flink du er, jeg er imponert :) Hva skal du ha for heldressen i str 1 år?

    SvarSlett
  3. Tusen takk :D Jeg tar 600 kr for barnedresser opp til 5 år :)

    SvarSlett