______________________________________________________________________________________________________________________

Jeg tar desverre ikke imot noen bestillinger.


Står uten symaskin for tiden.
Anonserer det her når jeg har skaffet en ny.

______________________________________________________________________________________________________________________



torsdag 6. mai 2010

Min første heldress

Da var min første one piece færdig. Den er sydd i isoli å ble kjempe behagelig. Dens nye eier ble kjempe forønyd! Noen sjønnhets feil ble det jo, men da vet jeg hva jeg skal gjøre anderledes neste gang.

Str 12 år.
Mønster: Stoff og stil.

8 kommentarer:

  1. Kjempesøt! Det var jo en onepice jeg nesten kunne ha brukt selv. ;)

    SvarSlett
  2. Ååå...Jeg mååå lage en eller flere sånn/sånne...:oP

    Den var jo tøff da...Likte godt mønsteret på armen...:oD

    SvarSlett
  3. stilig onepiece, tøft merke :)

    SvarSlett
  4. Kul, digga at du hadde brukt tekstilmaling på armen!!:)

    SvarSlett
  5. Så fin den ble, ser kjempegode ut å gå i. Men vet ikke om jeg hadde turt å bevege meg ut med en sånn hi hi

    SvarSlett
  6. Kan love deg at eieren ble glad for den :) Får nesten ikke vaska den fort nok hehe :))

    SvarSlett
  7. Så bra han ble så frøynd da! Er så godt å se :D

    SvarSlett