______________________________________________________________________________________________________________________

Jeg tar desverre ikke imot noen bestillinger.


Står uten symaskin for tiden.
Anonserer det her når jeg har skaffet en ny.

______________________________________________________________________________________________________________________



onsdag 26. mai 2010

Mitt første skjørt

I kveld har jeg sydd meg et skjørt til sommerferien. Har sydd en kjole også, men den ble jeg ikke serlig fornøyd med, så gidder ikke legge ut bilde av den. Hehe. Men skjørtet likte jeg veldig godt. Ganske så spessielt vil jeg si. Er ikke sikker på hvilke stoffer det er laget av. Hehe.

3 kommentarer:

  1. Så kult!!!! Og de fine sommerfargene da! :-) Må være utrolig kult og kunne sy klærne akkurat slik man vil ha dem.

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Ja, det er ganske kult :D

    SvarSlett