______________________________________________________________________________________________________________________

Jeg tar desverre ikke imot noen bestillinger.


Står uten symaskin for tiden.
Anonserer det her når jeg har skaffet en ny.

______________________________________________________________________________________________________________________



onsdag 19. mai 2010

Sommer sett!

 I kveld har jeg sydd et sommersett til Michael.
Jeg ble ikke helt fornøyd med det da siden halsen ble for stor.. Men luftig og mykt ble det!

2 kommentarer:

  1. En nydeliiiiiig gutt da!!!! :-) Hærlige øyne. Så fin dress han har fått, kul blå farge :-)

    SvarSlett
  2. Så deilig og blid gutt i herlig drakt! <3
    Michael er et nyyydelig navn, - yngste barnebarnsgutten min heter Benjamin Michael... <3

    Klem fra meg :)

    SvarSlett