______________________________________________________________________________________________________________________

Jeg tar desverre ikke imot noen bestillinger.


Står uten symaskin for tiden.
Anonserer det her når jeg har skaffet en ny.

______________________________________________________________________________________________________________________



søndag 30. mai 2010

Sukker søt

Heldress på bestilling, færdig i kveld :)
Grønnfargen på det ene bene ser litt rar ut på bilde, men det ser ikke sånn ut i virkeligheten.




6 kommentarer:

  1. Som vanlig- NYDELIG!!! Så kult det var med det hvite inni hetta :-)

    SvarSlett
  2. For en herlig sukkertøydress. Er nok en prinsesse som blir glad for denne.

    SvarSlett
  3. Guro Fatima Dypsjø Ben Ali3. juni 2010 kl. 12:59

    Hei Desiree!
    Det er veldig mye bra du lager, jeg gleder meg til å følge deg videre. Håper også å se deg i Vardø i sommer og du er hjertelig velkommen til å levere varer til Guro's Atelier i Strandgata 30.
    Sønnen din er aldeles nydelig.
    Kanskje du og hele familien skal ta en tur til Tunisia i oktober/november, sammen med meg og flere til, for å plukke dadler til jul?
    Hilsen Guro Fatima

    SvarSlett