______________________________________________________________________________________________________________________

Jeg tar desverre ikke imot noen bestillinger.


Står uten symaskin for tiden.
Anonserer det her når jeg har skaffet en ny.

______________________________________________________________________________________________________________________



onsdag 2. juni 2010

Det ligger i blodet!

Her er mamma sin siste kreation på nesten 30 år!!! Hun er så fantastisk flink! Så for dere sm lurer på hvor mine sy-egenskaper kommer i fra, så får dere svaret nå. Alt der krunnleggende jeg kan om sying, har jeg lært av mamma - som er selv lært. Hver gang jeg lurer på noe, så er det henne jeg ringer. Så, kjære mamma, tusen takk for denne gaven du har gitt meg! Ja, det å kunne sy setter jeg stor pris på, jeg bare håper at jeg en dag kan bli like flink som deg! 

 Forran

 Bak

1 kommentar:

  1. Nydelig kreasjon! Ja, vi mammaer er ikke tapt bak ei vogn! :D

    Jeg har kun et og et halvt år bak symaskinspedalen, men datterdatter er allerede bitt av basillen!! :D

    Klem fra meg :)

    SvarSlett