______________________________________________________________________________________________________________________

Jeg tar desverre ikke imot noen bestillinger.


Står uten symaskin for tiden.
Anonserer det her når jeg har skaffet en ny.

______________________________________________________________________________________________________________________



søndag 13. juni 2010

Barne kjole!

I går kveld sydde jeg min første vaffel-søm-kjole! Heelt eget mønster ;) Hehe. Planen var vell egentli at den skulle bli til meg, men så hadde jeg for lite strikk tråd.. Så derfor ble det en ny kjole på en av mine stedøttre.
Kjolen er sydd e str 9 år. I hvilket stoff er jeg ikke sikker på. Sikkert polyseter? Er i alle fall mykt å tungt. I en gråfarge med skjær av grønn og blå




3 kommentarer:

  1. Nå blir jeg egentlig ikke imponert av deg lenger, for er blitt SÅ VANT TIL at alt du lager blir knallfint!!! Er sikker på du er en sånn som kan sy de lekreste kjoler og klær av "gråstein". Og det du lager til deg selv må du ta vare på, moro å ha, flinka :-)

    SvarSlett
  2. Guuu, så snill å go du er da! Tusen, tusen takk :D

    SvarSlett