______________________________________________________________________________________________________________________

Jeg tar desverre ikke imot noen bestillinger.


Står uten symaskin for tiden.
Anonserer det her når jeg har skaffet en ny.

______________________________________________________________________________________________________________________



onsdag 16. juni 2010

Merkelapper!

Endelig har jeg fått meg mine helt egene merkelapper! Laga de helt selv etter noe jeg fant på nett. Husker ikke helt hvor.
Men her får du en forklaring på hvordan jeg gjore det, for de som ikke har sett det før.

Først så kjøpte jeg strykepapir (På en hobbybutikk, men man kan få det på bokhandlere også) og bomullsbånd


Å så printet jeg ut ønsket motiv (Speilvendt!) og klippet det like breit som båndet


Så la jeg det oppå båndet med bildet ned mot båndet å strøyk det fast 

Så lippet jeg de ifra hverandre. Tada! Færdig

Resultatet i bruk






6 kommentarer:

  1. Stilig! Hvordan tåler de vask?

    SvarSlett
  2. Hehe, det aner jeg ikke, har ikke prøvd å vaske de enda. Men det virker som de sitter godt.

    SvarSlett
  3. Kool! Sikkert rimeligere enn å bestille de :oD
    Hva koster strykepapir sånn ca?

    SvarSlett
  4. Har hørt at d koster rundt 100 kr for 12 stk i bokhandel. Men alle æ va på va utsolgt for d så æ halva må en hobbysjappe, å der kosta d 35 pr ark!! :S

    SvarSlett
  5. De strykelappan har dem å på chlas ohlson (kanskje å biltema) Å der koste dem minimalt :)

    SvarSlett
  6. Hvordan gikk det med vaskingen?

    SvarSlett