______________________________________________________________________________________________________________________

Jeg tar desverre ikke imot noen bestillinger.


Står uten symaskin for tiden.
Anonserer det her når jeg har skaffet en ny.

______________________________________________________________________________________________________________________



fredag 18. juni 2010

Flaggermus topp

Jeg sydde en flaggermus topp også i kveld. Bare fordi jeg hadde lyst. Hehe. Denne et til salgs. Str 38. Vet ikke hva stoffet heter, men det er et mykt å tyngt stoff. Toppen henger kjempe fint på og er veldig behagelig.

179.-

5 kommentarer:

  1. Oh! Kjempestilig!

    Du har ingen oppskrift på gravidetopper??

    SvarSlett
  2. hvor mye tar du for en sånn da? :)

    SvarSlett
  3. såg det nå :P 179kr..

    nytt spørsmål da:P

    Syr du i andre farger? kunne tenkt meg en sånn, men ikke i blå:P

    SvarSlett
  4. Jeg syr i akkurat den fargen/mønsteret du vil ha. Er bare å bestille materialet. Jeg bruker stoffogstil.no

    SvarSlett