______________________________________________________________________________________________________________________

Jeg tar desverre ikke imot noen bestillinger.


Står uten symaskin for tiden.
Anonserer det her når jeg har skaffet en ny.

______________________________________________________________________________________________________________________



fredag 11. juni 2010

Blogg candy!

I dag bestemte jeg meg for å lage min første blogg candy! Jeg har laget to forskjellige "pakker" så de fleste kan være med. Jeg har en pakke med sy-ting. Og den inneholder:

Rosa fleece 100x50cm
Rosa ribb 77x24cm
4 glidelåser i forskjellige lengder
1 symaskin lyspære
Mom's creation sateng bånd 30 cm
Anorakk snor, svart og hvot 1 m av hver
Kantbånd, hvit og svart 1 m av hver
2 melkehvite snorender
Og 1000m med mørk grå sy tråd



Og pakken for ikke-syere inneholder en kjole! Kort og greit.
Den har jeg lager av eget mønster i str 38. Kanskje litt større.


Reglene
for å delta lyder som følger:

1. Du må være følger
2. Du må linke til min candy i din egen blogg
3 Du må skrive en kommentar på dette innlegget, med link på at du har reklamert

Trekkningen vil finne sted den 20 juni.

Lykke til :D


11 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne være med på sy-pakken jeg :D

    Har lagt meg til som følger og skrevet ett innlegg om blogg candy'en din! :D

    SvarSlett
  2. Nå har jeg lagt meg til som følger, lagt inn en link til candy`en på bloggen min og skrevet en kommentar :)

    SvarSlett
  3. Da har også jeg lagt meg til som følger, skrevet og lenket i egen blogg + skriver her!

    Str 38 kan jeg bare drømme om, men den sypakken så herlig ut!

    Klem fra Eva Mari :D

    SvarSlett
  4. har lagt innlegg i bloggen med link samt blitt følger

    SvarSlett
  5. da har jeg skrevet om candyen din :) håper da på å vinne pakke nr 1 :) liker å sy :)

    http://samt-monicasblogg.blogspot.com/2010/06/sjekk-denne-candyen-dere-hiv-dere-med.html

    SvarSlett
  6. åå!! Har ikke sett bloggen din før jeg..men har sett mange av tinga dine på bv da! nå legger jeg inn link i bloggen min og har blitt følger.

    SvarSlett
  7. glemte link..

    http://tullull.blogspot.com/2010/06/blog-candy.html

    SvarSlett
  8. Jeg blir gjerne med på sy pakken :)
    Lagt meg til som føleger, og det ligger en link på høyre side av bloggen min:
    http://sablajilt.blogspot.com/

    SvarSlett
  9. glemte linken jeg også :P

    her er den:

    http://mariposamilla.blogspot.com/2010/06/blogg-candy.html

    SvarSlett
  10. Jeg ønsker meg igrunnen den kjolen hvis jeg skulle vinne :)

    SvarSlett
  11. Den kan du egentli få siden trekningen er gjort å vinneren ikke ønsker den kjolen :)

    SvarSlett