______________________________________________________________________________________________________________________

Jeg tar desverre ikke imot noen bestillinger.


Står uten symaskin for tiden.
Anonserer det her når jeg har skaffet en ny.

______________________________________________________________________________________________________________________



onsdag 21. desember 2011

Poncho

I desember har jeg brukt tiden på å sy gaver til venner og familie. Denne poncoen sydde jeg på fri hånd da jeg ikke greide å finne et mønster på en sånn. Den var i bursdagsgave til min elste niese. Den passet perfekt og ble godt mottatt :)

Mønster: Eget
Str: 6 år





De blåe linjene påstoffet vil forsvinne i vask :p
Og den er ikke skjeiv, det bare ser sånn ut på bildet

1 kommentar:

  1. The signаls connect with concentrated neгve areaѕ, which in turn spreаd
    the sіgnal to thе complete abԁominal region.


    mу page: www.imasturbate.org

    SvarSlett